Vampirs - Joan Segons


Blog de Fotografías de Juan C. Sánchez Ávila

 
Prou. Ja s’ha acabat. En llevar-me carrego el revòlver i disparo.

Ja s’ha acabat. Serà com prémer el botó per apagar la tele; hi havia neu. Amb un botó, tot esdevé negre i marxa. Només us queda un punt blanc clavat a la retina.
 
Ja s’ha acabat. Quan em llevi disparo. Ja veig la font de sang que ni amb tot el dolor del món podríem taponar. Si pogués, llavors els diria: «preneu i beveu, que aquesta és la meva sang, la que encara no m’havíeu xuclat».
 
Ara m’he llevat. Però miro per la finestra i veig la Ciutat que m’espera, i em diu que em banyi en ella, que m’hi capbussi sense por. I penso que ho deixaré, almenys per avui. Deixaré que siguin ells, els que em dessagnin lentament.

Joan Segons, 1994 

Vampiros

Basta. Ya se ha terminado. En el momento de levantarme cargo el revólver y disparo.

Ya se ha acabado. Será como pulsar el botón para apagar la tele; había nieve. Con un botón, todo pasa a negro y desaparece. Sólo queda un punto blanco clavado en la retina.

Ya se ha acabado. Cuando me levante disparo. Ya veo la fuente de sangre que ni con todo el dolor del mundo podríamos taponar. Si pudiera, entonces les diría: «tomad y bebed, que esta es mi sangre, la que todavía no me habíais chupado».

Ahora me he levantado. Pero miro por la ventana y veo la Ciudad que me espera, y me dice que me bañe en ella, que me zambulla sin miedo. Y pienso que lo dejaré, al menos por hoy. Dejaré que sean ellos, los que me desangren lentamente.


Joan Segons, 1994 



Fuentes
http://www.oocities.org/soho/cafe/Cafe/1715/qui.htm
http://barcelona-photo.blogspot.com.es/2011/07/barcelona-skyline-desde-el-parc-del.HTML
http://www.badosa.com/?a=Segons
 

Comentarios